Aquesta setmana hem llegit la frase de l’Hélder Cámara
que deia: «Si donp menjar a un pobre em diuen bona persona, si demano
perquè té gana, em diuen comunista».
que deia: «Si donp menjar a un pobre em diuen bona persona, si demano
perquè té gana, em diuen comunista».
Avui una paràbola de R. Tagore sobre la pobresa amb
imatges de cactus i suculentes, unes plantes ben austeres. Bon cap de setmana i una abraçada,
imatges de cactus i suculentes, unes plantes ben austeres. Bon cap de setmana i una abraçada,
Rafael i Maria Dolors


Deixa un comentari