que, en paraules de la Carme Canadell, haurien de ser «una mica
la música i la paraula dels nous camins de la pastoral a totes les diòcesis
catalanes».
Diferents cantautors cristians han participat en el CD «Veus per a una nova evangelització».
A la presentació del CD s’hi podran sentir les cançons en directe.
Lloc i hora: Santa Maria del Pi (Barcelona), a les 21.00h
Fa uns dies a la pàgina web de Taizé vaig llegir que els CDs i les cançons es podien adquirir a iTunes i a Amazon… i avui he estat «fent una volta» per iTunes per veure què hi trobava. I amb certa sorpresa descobreixo un nou disc, aquest «Velaré contigo»… sorpresa perquè veig el títol en castellà i algunes cançons en castellà i català -en mallorquí! i sorpresa perquè a l’estiu a la botiga de Taizé (a «l’exposició») no el vaig veure.
Clarament «és un disc nou, i en català» em dic, i se me’n van els dits per demanar ajuda al Sr. Google… i en dos clics trobo que es tracta d’un CD enregistrat a Mallorca, amb motiu de la Pentecosta 2012. Segons la nota de premsa del Bisbat de Mallorca, el disc ha estat enregistrat per 60 músics i cantants mallorquins i els beneficis de la venda del disc es destinen a Càritas parroquial de la parròquia de Sant Francesc de Paula d’aquell bisbat. A facebook trobo el grup «Alándar» d’aquesta Parròquia, que sembla ha estat el responsable de l’edició del disc, però no hi ha gaire detalls.
Esteve Fernández
prentetemps@gmail.com
![]() |
| Cants al CD «Velaré contigo» |